Algemene info

Separator

Heeft TAFELSFEER ook een fysieke winkel, waar we de producten kunnen bekijken, kopen, betalen en meenemen? 

TAFELSFEER verkoopt momenteel uitsluitend ONLINE.

Aangezien wij dus steeds leveren uit voorraad, beschikt TAFELSFEER dus enkel over een opslagruimte, waar de producten veelal niet uitgestald zijn.

Wenst u toch even langs te komen om een artikel of collectie te bekijken, dan ontvangen wij u steeds graag in onze privé-woning. Echter, verwacht u niet aan een mooi aangeklede showroom.

Indien u wenst langs te komen, dan kan dat op afspraak via info@tafelsfeer.be of telefonisch via 0498 40 13 33. Steeds welkom!

 

Wenst u zelf af te halen, ons advies: plaats uw bestelling eerst online, zodat u meteen online kan afrekenen, wij maken het voor u klaar, en u komt het afhalen.

Indien u langskomt en u heeft uw bestelling nog niet afgerekend, dan kan u bij afhaling steeds contant betalen of ook met Bankcontact.

 

Af en toe organiseren wij ook Opendeur dagen of u vindt onze artikelen ook wel eens bij een van onze partners met wie wij een samenwerking hebben. Ook op beurzen of in pop-up zaken kunt u ons af en toe terugvinden.

De promotiecode/cadeaucode

De promotiecode of actiecode is een code die u terugvindt op een cadeaubon of bij publicaties van acties of promoties en waarmee u dus een korting kunt verkrijgen op het totaal van uw aankopen. U gebruikt deze code bij het afrekenen in de webshop in het daarvoor bestemde vakje “promotiecode”. Uw korting wordt dan onmiddellijk verwerkt.

 

Het product dat u wenst is uit voorraad

Buiten een aantal succesnummers, waarbij wij beschikken over voldoende voorraad, heeft TAFELSFEER alle producten uit de webshop in beperkte mate op voorraad.

 

Indien een artikel toch niet op voorraad is, dan zullen wij u hiervan meteen op de hoogte brengen en maken wij met u de nodige afspraken om uw bestelling af te ronden. De meeste van onze artikelen zijn nl op korte termijn te verkrijgen.

 

Indien u van een bepaald artikel grotere hoeveelheden wenst te bestellen, dan kan u hiervoor steeds met ons contact opnemen. In samenspraak met u zullen wij hiervoor uiteraard het nodige doen.

 

U bent handelaar of ondernemer en u wenst een factuur.

Wanneer u zich registreert kunt u als handelaar steeds uw BTW nummer en facturatieadres opgeven. Dan bezorgen wij u een factuur, elektronisch of per post.

 

Verpakkingsmateriaal

Alle producten worden beschermd met luchtkussenfolie, papier of karton en andere opvulmaterialen worden toegevoegd aan de postdoos, zodat eventuele schokken of val van een bepaalde hoogte kan worden opgevangen.

Deze materialen zijn bewust geselecteerd en voldoen aan ecologische voorwaarden. Ze zijn veelal recycleerbaar. Bovendien proberen we ook zoveel mogelijk opvulmateriaal te gebruiken dat we hergebruiken (ttz papier afkomstig van onze eigen leveranciers).

U wenst een geschenkverpakking voor uw pakket

Op eenvoudig verzoek via e-mail naar info@tafelsfeer.be of via onze contactpagina kunt u steeds vragen om bepaalde artikelen in geschenkverpakking af te leveren.

 

Uw zending – Track & Trace

Bestellingen worden afgeleverd via koerierdienst DPD. Via het Predict systeem van DPD wordt u steeds verwittigd door DPD van het vermoedelijke tijdstip van levering van uw pakket. Hierdoor wordt in de meeste gevallen uw pakket reeds bij de eerste leverpoging bezorgd.

U kunt ook zelf uw pakket volgen via www.dpdpredict.be. Wij brengen u bij uw bestelling dan ook op de hoogte van uw pakketlabelnummer, zodat uw pakket steeds kan getraceerd worden.

Bent u toch niet thuis of zijn ook de buren niet aanwezig, dan wordt voortaan uw pakket bij de dichtsbijzijnde Pickup Parcelshop geleverd. Meer dan 90% van de consumenten blijkt immers op minder dan 10 min rijden van een Pickup Parcelshop te wonen.

Op die manier heeft u uw pakket het snelst in uw bezit.

Verzending en levertijd

• België: 5 euro (BTW inbegrepen)
• Nederland en Luxemburg: 7 euro (BTW inbegrepen)
• Andere landen: voor andere landen heeft u de mogelijkheid om het land van bestemming te kiezen tijdens het proces van uw bestelling. Voor landen die niet op de lijst staan, kunt u contact met ons opnemen via info@tafelsfeer.be. Als de vervoerskosten meer dan 7 euro bedragen, wordt het extra bedrag in rekening gebracht en moet het worden betaald.

Let op: voor elke bestelling vanaf 100 euro is de levering gratis in de Benelux. De levertijd voor de genoemde landen is van 1 dag (Benelux) tot 5 dagen (bepaalde bestemmingen). U kunt ook contact opnemen met TAFELSFEER via info@tafelsfeer.be voor de exacte levertijden van de verschillende Europese landen

Wat u moet weten over uw bestellingen tijdens het weekend of op feestdagen. 

Aangezien onze koerierdienst geen verzendingen behandelt tijdens het weekend, zullen bestellingen tijdens het weekend en op feestdagen pas de eerstvolgende werkdag worden verwerkt en aangevraagd voor verzending.

 

Retourzendingen en herroepingsrecht

De consument heeft het recht aan TAFELSFEER mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 14 dagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product. Men noemt dit het herroepingsrecht. U kunt dit nalezen in onze Algemene Voorwaarden of onder de rubriek herroepingsrecht

 

E-commerce kwaliteitslabel

www.tafelsfeer.be behaalde in mei 2013 zijn eerste e-commerce kwaliteitslabel uitgereikt door UNIZO. Het is een onafhankelijk kwaliteitslabel dat enkel wordt verleend aan die sites die beantwoorden aan de wettelijke vereisten inzake gebruiksgemak, veiligheid, kwaliteit enz…

 

ALGEMENE VOORWAARDEN

Vergeet u vooral niet onze Algemene Voorwaarden na te lezen. Ze bevatten alle informatie omtrent onze webshop.

U vindt de link naar de Algemene Voorwaarden helemaal onderaan op iedere pagina van de webshop.